Nem kell azért annyira megijedni. A kis kijelzős a TID (
Triple
Info
Display), a nagy teljes kijelzős a MID (
Multi
Info
Display). De korábban már le is írtam a kettő közti különbséget
a MID (Multi Info Display), ami kijelzi a pillanatnyi fogyasztást, az átlagsebességet, a tankban lévő üzemanyaggal (a jelenlegi átlagfogyasztással) megtehető utat. Az autó gyártási évétől és felszereltségétől függően Check Control funkció esetén kiírja a kijelzőre, ha kevés az olaj-, hűtőfolyadék-, ablakmosó folyadékszint. Automata váltó esetén kijelzi, ha probléma van. Kijelzi az tompított fényszóró, vagy a féklámpa hibáit, illetve gyári xenonos változat esetén a xenon meghibásodását.
A MID-nél létezik a sárga, 26 pólusú és a szürke, asszem 32 lábú csatis. A szürke az újabb és ez tudja a xenont is. Nekem gyárilag sárga csatis volt és szürke csatis vettem. Simán be lehet tenni a szürke csatist is, de szerezni kell bontóban szürke csatit. Én nem kaptam, viszont a lábtávolságok megegyeznek pl. a PC-k floppy vagy ide csatijainak lábtávolságával. Szereztem floppyhoz valót (bár több láb van rajta) és azt kötöttem be a régi sárga helyett. És működik rendesen.