Azért nem kell ennyire elrettenteni tőle, használható csak megfelelő arányba kell keverni és nem kell úgy húzni neki hogy a bovden dió leszakadjon.
Ha partner minőségű a henger bevonat akkor nem éppen szerencsés.
Bár én még a simómba is 99-es benyát teszek legalább Oregon 2T vagy Porsint2-vel azt is 35-40-esbe oktánszámnövelővel és üzemanyag tartósítóval, 60-as hengerrel (7 éve megvan egyszer nem hagyott cserben és hangja nagyon szép), a jó minőségű benzin pedig a kis hengerfej miatt kell (50-esé) a detonációs égés és az öngyulladások elkerülése végett. Sokkal simábban jár a motor nem csörög és kattog mint a régi 2 ütemű varógép trabik amik gázfröccsre becsörögtek, mintha a a tűgörgők az utolsókat rúgnák...:)
Szóval nem kell tartani tőlük, el kell használni ha már meg lett véve, de legközelebb arra kell törekedni hogy az API minősítésen belül TC szintet érje el, mert manapság szerintem ez már alap kell hogy legyen.
Utólag belegondolva ha már félszintetikus csak jobb lehet az Arol-tól...de akkor sem vagyok kibékülve TA TB-vel. :)
Egyébként egy fűrész azért jobban igába van fogva mint egy fűkasza ergo a hőtermelés is nagyobb, ennél fogva az üzemviszonyok is mások, ide kell a jó minőségű olaj.