Nem azt irtam, hogy ekkora nyomassal hasznalja, de ekkorat biztosan kibir.
Az ujabb gyarilag felhuzott, meg euro 4-es kamionok meg uzemszeruen jarnak 2 bar felett, es ezeket meg megcsippezik... Es ugyis elmegy 1milkm-t.
Most nem vagyok otthon de erdekessegkepp rakok fel cikket, regen jart az ATZ- MTZ cimu ujsag. Abban meg durvabb dolgok, meg kompressor map-ek is vannak.
(http://www.atz-mtz.de/)
Egy turbo meg minnel nagyobb annal nagyobb nyomast kibir.
Raktunk T3/T4 hibridet 1.9-es dizelre, WG nelkul 3.5 bar felett fujt kaland nelkul.
Azt semmi baja nemlett a csiganak, pedig kinai volt...
De mint irtam a megszallott dizeltunigosok kicsi (kompresszor nagyatmero 60mm) kis gizda (5mm-es tengelyatmero a kompresszornal) is fujatnak 3 bart(meg tobbet) es nem 10mp-ig.
Mit kell forognia annak a szerencsetlen kicsi csiganak ehhez, raadasul ezek valtozogeometrias turbok, amiknel ekkor mar sokkal magasabb a turbina oldali nyomas, nem ritkan 4 bar felett.
Szoval nagy tartalek van ezekben a cuccokban , de az nem jelenti, hogy nem kell korultekintonek lenni.