... Bár (és ez csak szőrszálhasogatás) az indulási reptérnek nem kell minden esetben rendelkeznie NVFR hatósági engedéllyel. :-)...
Kedves Tamás!
Volt egy téma, amiről írtatok, és amiről mások írtak. Az, amit írtál egyértelműen azt sugallja, amit most nem akarsz belátni. Azt sem írtad, hogy nappali körülmények között szállsz fel, sőt azt sem írtad, hogy nappali körülmények között szállsz le. Amennyiben valóban ilyenre gondolsz, akkor viszont az NEM éjszakai VFR, ÉRTED? Akkor nappali látási repülési szabályok szerint működsz/repülsz/felszállsz/leszállsz. Ha éjszakai látási repülési szabályok szerint akarsz működni, amiről a hozzászólások szóltak a 9 órás szúnyogozást követően, akkor nincs kibúvó, nincs kiskapu, amit majd itt jól elárulsz a FIC-es kollégának szőrszálhasogatásból. Olyan vagy, mint a médiumok, ferdítesz és mellébeszélsz.
Mégegyszer, amit írtál:
... az indulási reptérnek nem kell minden esetben rendelkeznie NVFR hatósági engedéllyel...
Mi az, hogy minden esetben? Mi az, hogy indulási reptér? Az érkezésinek kell? Mi az, amiről beszélünk? NVFR üzemelés, nemde?
Azt gondolod, hogy olyan ravasz vagy és okos, hogy ha nappal felszállsz, akkor azt ide lehet emelni, mint "nem kell minden esetben" kategóriának?
Hát engem nem győztél meg, bocsi!
Az, hogy milyen világba akarsz "levinni" egyszer, ha jó fiú leszek, abból nem kérek. Olyan világba, ahol megszegik a szabályokat, és üzembiztonságilag megkérdőjelezhető gépekkel repülnek, azt inkább skippelném. Köszi! Ennél nagyságrendekkel kulturáltabb körülmények mellett üzemelek, akár mint rgv., akár mint ATCO!
Tamás, még egy kérdés. Mi történt veled? Régebben szerényebb voltál? Mitől nőtt meg az önbizalmad? Ja és nem válaszoltál, hogy most szabin vagy, vagy miért nem hallak a frekin? Vagy ezt inkább priviben?
Üdv
Havcs