Törölt nick Creative Commons License 2009.08.23 0 0 31880
Viszont ha azt mondják ,h 5 fő alatt majd kijár egy személyautó, akkor ugye azt vezetni is kell valakinek akkor már mindjárt csak 4 embert tud vinni. De valóban ott lehetne pl. iránytaxival is megoldani az utazást. Akár egy közeli taxitársasággal is meg lehet állapodni, h kérésre kimegy és behozza az utasokat tömegközlekedési (kötött) díjért a különbözetet meg fizeti az önkormányzat vagy a térségi tömegközlekedési vállalat. Viszont ha a tanyavilágnál húzódik vasútvonal akkor miért ne lehetne feltételes megállóhelyként üzemeltetni? Ha van utas akkor megáll a vonat, ha nincs akkor meg nem. Nem csak mellékvonalaknál, de fővonalaknál is van olyan hely, ahol nem sok utas van. Pl. a 120-as vonalon ott van Csugar, Pusztapó, Nagylapos a 100-ason a már bezárt Barta és Pusztaszakállas mh. Nincs gyakran utas, de pl. Csugarnál és Bartán sem megoldott a közlekedési lehetőség, mert busz nem tud bejárni, mert nincs arra alkalmas út. A vasút viszont ott van. Itt lenne értelme feltételes megállóhelynek, pl. Csugaron a személyvonatok nagy része teljesen feleslegesen áll meg, de minek is álljon meg ha nincs utas? Németországban pl. meg tudták oldani a feltételes megállóhelyek ügyét és ott működik.
Előzmény: H__G (31877)