Bennem körvonalazdik egy olyan dolog, hogy a legtöbb sötét kijelzőjű buszban nem feltétlenül a technika a ludas, hanem az emberi tényező...
Van pár busz, ahol tényleg nem működik a rendszer, de megfigyelésem alapján ez kb 5 buszt érint... A többibe működik, csak vhogy nem akar összejönni a kezelése.
Van néhány sofőr ismerősöm, és azt tapasztalom, aki elolvasta a kezelési útmutatót, vagy már kicsit is nézegette a rendszert, az be tudja állítani, és rendszeresen működik nála az utastájékoztató. Jó persze, előfordul, hogy néha lefagy, de ezt is orvosolni lehet a végállomásokon, ahol van idő újraindítani.
És van sok olyan sofőr, akinek egyszerűbb a táblát kilökni az ablakba, a fáradságot sem veszi, hogy egyszer is megnézze, mi a *** van a feje fölött...
Vagy néha egyszerűen lusta, vagy elfelejti jóváhagyni a viszonylatot, vagy rosszat állít be...
Reméljük ha elkészül a forgalomirányító rendszer, figyelni fogják az ilyen hiányosságokat.