hmsoft
2009.08.17
|
|
0 0
31760
|
Egy mechanizmust mindenesetre el tudok képzelni arra, hogy a két szint rendszeresen összetalálkozzon: ha pl. a vasútnak félnivalója lenne attól, hogy rossz szolgáltatás esetén nem tőle fogják megrendelni az utasszállítást."A vasút" ettől nem fog félni, mert vezérelvszerű érdekközösség jó ideje nincs már "a vasútnál". Akkor volt utoljára, amikor még maga a vasútüzem volt a domináns tevékenysége. (Hogy ez pont 1959-ben ért véget, vagy máskor, és hogy a közúti motorizáció miképpen függ össze a Római Szerződéssel, vagy akár a Varsói Szerződéssel, vagy bármi mással, az bizony érdekes téma.) Attól még persze lehet félnivaló egy komolyabb mértékű bezárástól, egyrészt a munkahelyek, pozíciók elvesztése miatt, másrészt meg amiatt, mert egy 4500 km vonalhosszhoz tartozó izzócsere-mennyiség elég nehezen tartható a 7400 km-es vonalhossz szintjén. Magyarán a ceruza vastagon fogásának mértéke bizony függ a "gazdaállat" méretétől. Viszont egy C, D, E, ... kategóriás lenyúló jellemzően csak C, D, E, ... kategóriájú "beruházásokat" képes végrehajtani a saját biznisze védelmében, nagyobbakat nem. Kérdés (amire persze nem kapnuk választ), hogy az A, B kategóriás lenyúló lenyúlását érinti-e a gazdaállat mérete, vagy sem. Van egy tippem, hogy nem, vagy legalábbis sokáig nem. Ha így van, akkor a két szint nem fog találkozni. hm |
Előzmény: vrobee (31759)
|
|