Hát, ez az eszközspórolás felettébb érdekes...
Ez mégis honnan jön össze?
Debrecen-Füzesabony közé jelenleg 3 szerelvény kell az alapütemhez.
Ezen felül kell 1 db Bz a Debrecen-Balmazújváros betétjáratokhoz.
A VEKE tervezetében is 3 nagyszerelvény kell majd az alapütemhez, plusz az 1 helyett KETTŐ Bz-s szerelvény a Balmazújvárosi betétjárathoz (ez inkább több mint kevesebb). Szóval nem látom, hogy honnan is keletkezne a szerelvénymegtakarítás.
Ezen felül a személyzetmegtakarítás is felettébb érdekes, mivel Tócóvölgybe a 109-es vonalnak esne a keresztje, tehát ott meg senkit nem lehet megspórolni, de Macsra plusz forgalmi személyzet kelleni fog. Balmazújvárosba a körüljárások miatt 1 váltókezelő kelleni fog, tehát onnan embert nemnagyon lehet kiszedni, Ohaton a 117 kiágazása miatt továbbra is kell Bakter, Tiszafüreden pedig a keresztek miatt. Tehát ebből nekem nem jön le, hogy hol lenne személyzetmegtakarítás.
Ezen felül az Tiszafüred-Macs közt a jelenlegihez képest kb 10 perccel meghúzott menetidő is felettébb érdekesen fest...