A bontás pénzbe kerül.Neked meg nekem (adófizetőknek) igen, mert egy állami támogatásokból élő, állami cég megrendelésére történik. Viszont aki kiszámlázza, annak bevétel.
Esetleg ha már komolyabban gondoljákKomolyabban senki sem gondolja, hiszen a komolyan gondoláshoz üzletre van szükség. A mellékvonali vasút
üzem nem biznisz mostanság. A bontás, a pályafelújítások bezárt vonalakon és az összes többi hasonló biznisz egy aprópénz-szinten, de a maga a szorosan vett üzem, az nem.
Ráadásul ha később kiderül ,h mégis kéne az állomásHa egy hihető, logikusan felépített mesét tudsz összerakni arra vonatkozóan, hogy miért és mikor kéne az az állomás, akkor megnyílhatnak a döntéshozói pénztárcák. De egy "hátha mégis kéne", az sajnos nem komoly gondolat.
Mellesleg a bontásra elköltött pénzből akár MEFI állomássá is átépülhetett volna......ha a mellékvonali vasútüzemet bárki is komolyan venné. De nem teszi, mert itt és most nincs benne bolt. A többi mondatodra a válasz éppen ebből adódik.
hm