Törölt nick
2009.08.17
|
|
0 0
31737
|
Viszont a bezárás anyagilag nem éri meg. Illetve a bezárás még talán ,de felszedni teljesen? A bontás pénzbe kerül. Kiszögelni a váltókat meg a jelzőket szabadra állítani pedig ehhez képest 2 fillérből megvannak. Esetleg ha már komolyabban gondolják akkor cska a csúcssínt kiszedni meg az állítóművet mint Sarkadkeresztúron, de magát a vágányhálózatot felesleges, mert sok mindent azzal nem lehet már kezdeni, elszállítani és elbontani drágább mint otthagyni. Ráadásul ha később kiderül ,h mégis kéne az állomás ( pl. Fábiánsebestyén) akkor jóval többe fog kerülni újraépíteni. Mellesleg a bontásra elköltött pénzből akár MEFI állomássá is átépülhetett volna, de rugós váltók beépítésére elég lett volna. MEFI állomássá átépítéshez sem kellett volna sokkal több. Hiba volt Fábiánt elbontani 27 km-es állomásközt csináltak vele, ami sok, 20-nál vagy 15-nél többet nem szabadna sehol sem hagyni. A karbantartás is nehezebb lesz ezáltal, mert nem tudnak félreállni a gépek. Kevesebb karbantartás pedig rosszabb állapotot jelent, ami pedig csökkenő sebességet, ami csökkenő utasszámot. |
Előzmény: hmsoft (31735)
|
|