VT22 Creative Commons License 2009.08.16 0 0 31728
"Amely vonalakon a 90-es években nagyon lecsökkent a forgalom, azután ismét növekedett, ott egyes állomásokat újranyitottak."

És mi a magyar álláspont? Ha szükséges lenne újra megnyitni akkor sem tesszük meg, inkább elrontjuk cserébe az egész vonal menetrendjét!

"Füzesabonyban az egrin kívül egy másik ITF-es menetrendű vasútvonal is kiágazik Hortobágyon át Debrecenbe. A Füzesabony – Debrecen vasútvonalra eredetileg egy optimális átszállási kapcsolatrendszert biztosító kétórás ütemű struktúra lett megtervezve, amely egyeki és macsi keresztezésekkel Debrecenbe érkezett volna a feles gyorsvonati „pók”-ba. A végül bevezetett, módosított szerkezet legalább félórával hosszabb továbbutazási lehetőséget biztosítva, csak az órás InterCity „pók”-ra érkezik Debrecenbe, mindkét végállomásán közel félórás átszállási idővel illeszkedik a rendszerbe. A nem éppen optimális menetrend-szerkezet tiszafüredi és balmazújvárosi vonattalálkozásokra épül, így végül elkerülhetővé vált, hogy a korábban bezárt Macs szolgálati helyet újra meg kelljen nyitni."

http://itf.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=54:integralt-uetemes-menetrend-ii&catid=36:itf&Itemid=41