Mire?
Attól függ :)
Most azért ha megnézzük a pályaállapotok tényleg nem valami ideálisak. A nemzetközi tehervonatok szempontjából ez nem egészséges persze...
A személyforgalom önmagában azért nagyságrendjénél fogva túl kicsi ahhoz, hogy komolyabb pályafelújítást indokoljon. A vonal felső részének végpontja Kaposvár, ami mondjuk kellően sok távolsági utast adhatna, amire lehetne építeni, de a vonal alsó részén én komoly potenciált jelentő települést nem látok a hivatásforgalmat leszámítva...
Szerintem a jelenlegi adottságokhoz képest a vonalon nem olyan rossz a szolgáltatás. Ütemesnek nem ütemes, de kilóra nagyjából megvannak a vonatok egy kétórás ütemhez, csúcsban egy-két ütemen felüli vonat is akad. És van egy Somogy IC, Kaposvárról kétóránkénti gyorsvonati csatlakozás az IC-hez. Most ennél többnek értelme sem lenne nagyon, max Kaposvárra kéne még közvetlen vonat Pestről, esetleg a vonal alsó felére menő személyeket begyorsítani Dombóvár-Kaposvár közt, hogy átvegyék a délkörök szerepét, vagy ezek helyébe esetleges közvetlen Bp-Kaposvár vonatot tenni, és azt továbbvinni személyként Gyékényesig...
De ha elnézegetem a fejlesztési terveket tervbe van véve a vonal átépítése pont a nemzetközi korridor szerepe miatt. Jó, mondjuk az kérdéses, hogy hány 10 év múlva lesz ebből valami...