Törölt nick Creative Commons License 2009.08.08 0 0 31590

Az egy dolog, hogy mik hangzottak el.

Először ezeket értelmezni is kellene. A 2 milliárdos nagyságrend nem ezekből jött volna össze, de kár sokadszorra leírni, mert ha valaki eddig nem értette meg akkor nem is fogja. A 7-800 millió meg azért annyi, mert időközben felpuhultak a dolgok ennyi, és nem bezárósdi, hanem csak forgalomszüneteltetősdi lett.

 

A Kiskőrös-Kalocsa vonalnál pedig Te magad mondod ki, hogy nem a buszos pótlás tette tönkre, hanem mert a pótlóbusz útvonalát csinálták rosszra. Ugyanis a sok utast adó Kecelre nemnagyon/nem mindíg mennek be a buszok. Ha ésszerűen szervezték volna, semmi baj nem lett volna.

 

Azt is halkan jegyezzük meg, hogy a 30-40 utas is kizárólag hétvégén volt. Hétközben maréknyi utasokkal szaladgált a motorkocsi, nem egyszer láttam Kiskőrösön az egyik délutáni járatot 4-5 utassal. Ez is a valóság része.

 

A következő kérdés pedig az, hogyha értelmesen nézegeti valaki a menetrendeket rájöhet, hogy a hétvégi relatíve sok utas is miért jött össze.

1. Megnövekedő időszakos Pestre irányuló forgalom.

2. Hétvégén elégtelen a buszos kínálat, Kiskőrösől Vasárnap mindösszesen 3 pár busz van Kalocsára, azok is délután, így azért is voltak többen a vonaton, de mikor volt busz akkor pedig azt választották.

 

Mondjuk egyik probléma orvoslása sem egy hihetetlenül nehéz feladat. Remélem azért nemsokára már lesz már vmi javulás.

Előzmény: Törölt nick (31573)