Az osztómű rögzítése (pozíciója) "finomállítása körül lehet talán keresgélni.
Vagy a kardánkereszt kopott, lötyög.
Esetleg kardántengely kiegyensúlyozatlan.
Talán a kuplung (tárcsa kopott, hullámos)
Mellesleg, ez egy öreg autó (>15 év), minden csapágy és csapágyfészek kopott
Ezenkívül a majdnem újon is elég nehezen vadássza le a szervíz a hibát (a "kicsit ráz" jellegűt), ill, hogy mennyire kicsit, azt látnia kell.
erre az a válasz szokott születni, hogy "ez ilyen"
Vagyis: ennyit szór (mármint az alkatrészek és a rázás-menetzaj). Az új alkatrész sem mindig segít (az is vacak tud lenni), ezért sorozatos csereberével is nehéz kiszűrni az ilyen dolgokat.
Ami az egyiken abnormális, az a másikon normális, a nem orosz autóknál szokottaknál tágabb határok között.
Hosszú türelemjátékra kell készülni. És közben használni a kocsit (azt nyugodtan lehet egyébként - ettől is orosz...)