Próbáltam átnyomni a tubussal a zsírzószemen de baxott átmenni:-)
Erre kikanalaztam a beta zsírzómbol a benne lévő zsírt,feltöltöttem a husiéval és pumpáltam bele.
Igenám de nem láttam hogy elég ment e bele ezért lekaptam a hajtómű ház fedelét.
Most már meggyőződtem róla hogy van benne elég zsír ami se nem fehér félig szilárd ,se nem sárga folyékony, olyan koszos színű lett:-)
Most azon töprengek hogy nem rontja e egymást a kétféle zsír a hajtóműházban:-)
Azt már nem is mondom hogy rájöttem fölösleges volt a beta zsírzóba belerakni a zsírt, ezért egy zsírzószemet belenyomtam a husis tubus végébe,előtte összenyomtam és visszapumpáltam a husi zsírt a beta zsírzóbol az eredeti "gyári" tubusba:-)
Legközelebb csak lekapom a hajtóműház fedelét és belenyomom a zsírt a helyére.
Úgy legalább látom is az állagát.
Kb 200g husi szöghajtászsírbol 50g járulékos veszteség lett:-)