A felesleges extrákról könyvet lehetne írni, de majdnem mindegyik azt a célt szolgálja, hogy a vezető könnyebben elaludjon :-))
A kocsi ablakot töröl helyette, sebességet, lámpát kapcsol, sávban marad, követési távolságot tart, lefékez, hátranéz sávváltás előtt, a telefont is kikapcsolja, ha gáz van...
Persze van a megjegyzésemben némi szarkazmus is, tudom, hogy jelentős lépések ezek a biztonságosabb autózás felé, de egy kicsit zavar, hogy lassan tilos lesz vezetni is, ahogy az Audi A2-nél pl. a motort megnézni is csak a szerelő tudta, a szimpla usernek csak a betöltőnyíláshoz volt hozzáférése.
Tudom, hogy a leggyengébb láncszem az ember, de nehogymár csak a lezárt versenypályák maradjanak a vezetésre.
Pedig az irány ez, a fiam talán már programozni tanulja a kocsit, nem vezetni...