Gypsy56
2009.07.29
|
|
0 0
1765
|
Hát, pedig ez elég komoly. A gép normális terheléshez van mérve. A lendkeréken levő turboventillátor elég hűtést produkál normál terhelés esetén nagy fordulaton is. Ha kisebb fordulaton kínozod, akkor a terheléshez nem lesz meg a hűtőteljesítmény. Ráadásul 2500 fordulat körül (alapjáraton) a kuplung nyitva van, utána a fordulat növekedésével kezd kitámasztani. Minél nagyobb fordulat, annál nagyobb erővel. Ezért relative kis fordulaton megcsúszik, és idővel elfüstöl a kuplung. Ha vadul géppisztolyozol vele, elkopik a bowden. Nagyon sok gép gyújtását úgy állítják le, hogy a belső bowdenszálra van a gyújtás rákötve, amit a markolaton egy kapcsolóval letestelnek. Ezt úgy oldják meg, hogy egy teflon bevonat van a bowdenszálon, ami a "sorozatlövésektől" kikopik, és a fix test a bowdenkülsőről hozzáérve leállítja a motort . Ha tényleg óvni akarod a gépedet, a meló végeztével hagyd 1-2 percig alapjáraton járni leállítás előtt, hogy visszahűljön . |
Előzmény: Tacskó (1763)
|
|