Ami szomorú, hogy még arra se vették a fáradságot, hogy egy normális válaszlevelet írjanak, egymás közti levelezést ollóztak be, nem éreztetve, hogy te fontos ÜGYFÉL vagy nekik.
Nem, nem. A levelet a Brill Kft. Seat márkakereskedő ügyintézőnek küldtem, aki továbbította az illetékesnek és viszontküldte nekem az onnan kapott választ. Nem a márkakereskedéssel van bajom, szerintem ők nagyon korrekten viselkedtek eddig is. A probléma a hivatalos importőrrel és magával a VW rendszerrel lenne. Nem lehet hiába azért az, hogy anno, a Totalcar sem kapott tesztre autókat tőlük, mindenféle "más" úton szerezték be a vizsgálandó járgányokat.
A kérdésem lényege egyébként a térképfrissítés volt. A magyar nyelv csak másodlagosként került képbe - bár mutasson nekem valaki egy 350eFt-os készüléket, amit nem speciális szakembernek szántak (pl. nem oszcilloszkóp) és nem tud magyar nyelvet. A TMC esetén szinte csak a térerőre utaltak, pedig nem ez a probléma.
A szoftver frissítése nehézkesebb, hosszabb az átfutási ideje, jellemzően a hardware verziójához igazodik.
Csak azóta jött már 2 verziófrissítés, de nem voltak benne új térképek ! Melyik navigációs eszköz gyártó engedhetné meg ezt magának ? Főleg 350eFt+70eFt+70eFt árért ???