dx22 Creative Commons License 2009.07.15 0 0 438
Az eddig a fórumon olvasott információk, illetve az élettapasztalatom alapján, az a kép tárult elém ebben a kérdéskörben, hogy rád sóznak valamit, aminek az igazi funkcionális értékét nem tudod igénybe venni, (annak ellenére, hogy az információ már régen a konkurenseknél a piacon van), úgy, hogy az AKTUÁLIS verzió frissítésért is keményen megkérik az árat.

Amit én érzékelek nagy gondnak, a térkép frissessége, a magyar nyelv hiánya az nem lehet reklamáció alapja, az inkább jóérzés, ügyfél megbecsülésének kérdése lenne a konszern részéről.

Egy cég nem engedhetne meg magának egy reklamációra egy ilyen hangnemű levelet, mivel én nem érdemben válaszolt a felvetett problémára. Sajnos nem ismerem a szerződés tartalmát, hogy mit vállalnak a térképfrissítésre, de ami biztos, hogy ez nem aktuális.

A válaszlevélben nem találok olyan elemet, amiből kiderül, hogy a panaszra ők keresnének elfogadható megoldást, nálam az utolsó mondat verte ki a biztosítékot, hacsak nem azt akarták jelezni, hogy ők megveszik neked a limousine igo-t. Ami szomorú, hogy még arra se vették a fáradságot, hogy egy normális válaszlevelet írjanak, egymás közti levelezést ollóztak be, nem éreztetve, hogy te fontos ÜGYFÉL vagy nekik.

A konszern részéről az lenne a minimum, hogy az "elavult" frissítéseket utólagosan ingyen vagy kedvezményesen biztosítaná, esetleges későbbi jóváírást felajánljanak, ... de szerintem egy fogyasztóvédelmi vagy versenyhivatali kérdésfelvetést is megérne a téma, és ezt jelezni is kellene a kereskedőnek.
Előzmény: aas (435)