pberencz Creative Commons License 2009.07.14 0 0 436

Az utolsó bekezdés a legkeményebb... "Vegyé' ázzegh návengót, az majd magyarul fog ugatolni! Ha csillivilli kocsira vót péézed, meg bele a milliárdos gyári navira is, akkor ez má nem tétel!..."

 

Valahogy az egészből kb az süt, hogy ennyire nagyon sok pénzért mit vártál, hogy a navigációd térképe majd jobb lesz, mint egy 20ezres pna-é?!

 

Jó, persze-persze, a készülék tudása, működése, megjelenése, funkciói sokkal jobbak (nagyságrendekkel), mint egy pna, de ez a konkrét térkép kérdést sajnos nem magyarázza.

Simán lehúzás a 80ezres ár! Pláne annak fényében, hogy németországból rendelve 25%-kal olcsóbban érkezik meg, szintén számlával-tokkal-vonóval... Van egy olyan érzésem, hogy az importőr sem kapja drágábban, mint a mezítlábas web-et böngésző líbe kuncsaft...

 

 

Nem tartozik szorosan jelen topik témájához, de például abban mi a ráció, hogy a rendelhető extrák listája a németeknél jóval hosszabb, nálunk meg kapásból rávágják dolgokra, hogy na aaaaazt, aaaaazt aztán nem lehet rendelni??? Majd, amikor picit rafináltabban, erőszakosabban kérdezősködsz, akkor nagy nehezen kiderül, hogy tulajdonképpen BÁRMIT lehet rendelni, csak valamiért nem kerül fel az árlistákra (az ár kb megegyezik a német árakkal)!

 

Kinek az érdeke az, hogy csak ezüst, fekete, és világoskék autók legyenek raktáron, teljesen ratyi felszereltséggel? (Konkrét példa erre mondjuk a Golf VI.)

Előzmény: aas (435)