Üdvözletem a márkatársaknak!
Lenne egy gondom, kérlek osszátok meg a tapasztalatokat, ötleteket!
Van énnekem egy 88'-as 626 GD-m, benzines, 2000-es, 8 szelepesem, és a nyári melegben 1-1.5 órás városi dugózásnál jelentkezett a következő:
A vízhőfokmérő mutató a skála 2/3-áig emelkedik, ventillátor működik, -jóval előbb kapcsol-,
menet közben nem forr a víz, de ha leállítom a motort, szinte azonnal kinyomja, bogyogtatja a vizet a tágulótartályba, majd teljes lehűlés után visszaszívná a motorba, dehát ahhoz kevés a tágulótartály kapacitása, így a hűtőbe is töltenem kell, 6-7 dl-t.
A termosztát egy éves, a hűtő zárósapka új.
A beszerelt termosztát rendben kezd nyitni, a hűtő alja-teteje meleg, járó motornál kis hőfokeltéréssel, az olajbeöntő sapkát levéve "semmi különös", olaj tiszta, normál ütemben fogy, 2500 kmen 1 liter.
Ne tartsátok magatokban!
Köszönöm!