lacika1111 Creative Commons License 2009.07.09 0 0 28989
Üdvözletem a márkatársaknak!

Lenne egy gondom, kérlek osszátok meg a tapasztalatokat, ötleteket!

Van énnekem egy 88'-as 626 GD-m, benzines, 2000-es, 8 szelepesem, és a nyári melegben 1-1.5 órás városi dugózásnál jelentkezett a következő:

A vízhőfokmérő mutató a skála 2/3-áig emelkedik, ventillátor működik, -jóval előbb kapcsol-,
menet közben nem forr a víz, de ha leállítom a motort, szinte azonnal kinyomja, bogyogtatja a vizet a tágulótartályba, majd teljes lehűlés után visszaszívná a motorba, dehát ahhoz kevés a tágulótartály kapacitása, így a hűtőbe is töltenem kell, 6-7 dl-t.

A termosztát egy éves, a hűtő zárósapka új.

A beszerelt termosztát rendben kezd nyitni, a hűtő alja-teteje meleg, járó motornál kis hőfokeltéréssel, az olajbeöntő sapkát levéve "semmi különös", olaj tiszta, normál ütemben fogy, 2500 kmen 1 liter.

Ne tartsátok magatokban!

Köszönöm!