Szia
Azért 1km alatt nem lesz hf-es kell ahhoz 10km is:) Viccet félre téve
Egyaltalán nem rossz motor, ha pár dolorgra figyelsz:
1 hűtés legyen rendben, ne eresszen sehol a hűtés-fűtés kör, ne melegedjen hegyre fel v. nagyobb terhelésnél sem (fagyálló 2évente csere)
2 motorolajcserékről nem megfeledkezni (szerintem 8000km-nél érdemes lecserélni, mondjuk ez használattól is függ, városi sok indításos vs. pálya)
3 hidegen nem küldöd ill. hajtás után hagyod pár percet
alapjáraton kvartyogni leállítás elött.
A vásárlásnál az adagolóra is érdemes figyelni, próbáld ki,
miután mentetek vele és melegen leállítottátok ugy 20-30 perc múlva
próbálj índitani, 2-3 fordulatra be kell indulnia, ha nehezebben indul
jó esély van a nagynyomású elem (fej) cseréjére (ez csak anyagárban 120e-150e FT)
A jeladós csúcsra is nézz rá porszáraznak kell lennie.
A tömítettséget esetleg az adagolónál is átnézheted (ezt hideg motornál kéne)
Ezen felül a szokásos legyen stabil alapjárat, húzzon mint barom:), ne torpanjon stb.
Egy kiolvasást is megér, ha már 1 vételre való darabot találsz.