Tudom. Mondtam én mást? Miből gondolod, hogy én a StopShop magánparkolójára gondoltam? Sőt! Mivel tudom, hogy magánterület, így ingázás szempontjából nem igazán számolnék vele (bár lehet, hogy tévedek, s nincs igazam), hiszen azt a tulajdonos bármikor kénye-kedvére fizetőssé teheti, vagy lezárhatja (ahogyan ez utóbbira gyakran van/volt példa a felső szint tekintetében).
Kár beleolvasni valamit az ember mondókájába, amit nem is mond. Az Orlai-félék azonnal ugranak rá, mert őket aztán tényleg nem érdekli sem szakmai gondolat, sem tény. Én szigorúan megmaradnék annál, amit írtam, amit olvastam, amiről beszélnénk. A személyeskedést meg a zsigert hagynám másra.
Visszatérve: tudom, hogy ebben sem vagyok mérvadó, mert az átlagostól nagyon eltérő szokásaim vannak, de én a reggeli csúcsban Parkvárosból nem mennék át a síneken, különben is nekem Felső kellene és nem Alsó. De konkrét helyeken és konkrét szituációkon túl kéne lépni, és átfogóan vizsgálni. Érd központja nem csupán városközpont, hanem intermodális csomópont is. Ahol sok ingyenes parkolóra lenne szükség (meg kerékpártárolóra, meg kerékpárszállításra alkalmas vonatszerelvények, meg akadálymentesített közterületek, meg stb ...). Nyilvánvaló, ha fizetős lesz a Budai út túloldala, akkor többen mennek be az ingyenes P+R-be (ami inkább áruházi parkoló, mint P+R), ezzel elveszik a helyet az ingázók elől.