Törölt nick Creative Commons License 2009.06.26 0 0 484

A T turbót jelent, az FSI pedig közvetlen befecskendezést.

A TFSI (TSI) pedig- értelemszerűen - turbós közvetlen befecskendezős.

(A 3,0 TFSI kompresszoros közvetlen befecskendezéses, tehát jelenleg ennél az egynél a "T" kompresszort jelent... Ebből lesz majd egy turbós kompresszoros is, de az még nincs gyártásban)

Ahol a "T" nem szerepel az feltöltés nélküli, tehát szívómotor

 

 

A 2,4 V6-ból volt MPI és van FSI is..

(Az MPI "hagyományos" hengerenkénti befecskendezős)

Jelenleg már csak kínai piacra gyártják Győrben az FSI-t.

Mondjuk úgy, hogy nem korszerű, de egy kiforrott motorról van szó. Korábbi évjáratok (~1998-2001) jelentős olajfogyasztásúak voltak az olajlehúzógyűrű hibája miatt. Ezt mára korrigálták... A fogyasztásáról, menetteljesítményéről stb. kérdezd Langsam kollégát....

 

Előzmény: oliroli (480)