LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 467
"Na meg a többlengőkaros futómű is a magyar utakon elég költséges tud lenni és elég
sok drága(gyári) alkatrészből áll.... A facelift-esnél már javítottak a futóművön..."

Ennek nagyon örülnék ha így lenne, bár pontosan melyik faceliftre is gondoltál ? :)

A C6-os német tesztjei kevesellték a futóműbe rakott anyag mennyiséget, magyarul filigránnak találták a lengőkarokat, stb. Mikor mondtam egy autókereskedelemmel foglalkozó barátomnak mit vettem, azt mondta hogy a C6-os A6-nak egyetlen komoly gyenge és költséges pontja a Multilink futómű, mert gyenge a magyar utakhoz és több darabot csak egyben lehet cserélni, ami megdrágítja a szervizelést. Én persze rögtön alábújtam de elég meggyőző darabokat láttam alatta, persze nem Hummer után. :)
De ha már megalkották a típus legjobb motorját a 2.4 V6-ost, akkor annyi már igazán megengedhető, hogy a futómű egy kicsit könnyedebbre sikeredett... :):):) Üdv.

Előzmény: Törölt nick (463)