Ha őszinte akarok lenni, akkor sajna elég sok a probléma...
Ha a 150 lovas V6 TDI van benn (szerintem az), akkor fel lehet készülni egypár költséges problémára. Nem törvényszerű, de az esélye megvan a következőknek:
- vezérműtengely elkopása
- vezérműtengely törése
- tömítések elfáradása (fossa az olajat mindenhol)
- feszítőgörgők lógása, törése
- szíjszakadás
- vízpumpa beállása
- gyenge motorszerkezet miatt csapágyak, főtengely pláne, ha chippes volt valamikor
Egymás mellé téve a 150 lovas és a 155 lovas (újabb verzió) motorok hajtókar, dugattyú, főtengely + ezek csapágyait óriási a különbség az újabb verzió javára....
Tehát a motor eléggé gyenge láncszem
Az automata váltónál olajcsere az előírásoknak megfelelően + chipet elfelejteni + kímélni... A futott kilométerek növekedésével - igaz ez minden dologra igaz - nő a veszélye a tönkremenetelnek. 11 éves autó lévén már a kilométerfutás és az előélet is nagyon kérdéses lehet...
Na meg a többlengőkaros futómű is a magyar utakon elég költséges tud lenni és elég sok drága(gyári) alkatrészből áll....
A facelift-esnél már javítottak a futóművön...
Nem idegesíteni akarlak, mert nem az volt a célom, csak a kérdésedre próbáltam válaszolni.....