Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 463

Ha őszinte akarok lenni, akkor sajna elég sok a probléma...

 

Ha a 150 lovas V6 TDI van benn (szerintem az), akkor fel lehet készülni egypár költséges problémára. Nem törvényszerű, de az esélye megvan a következőknek:

- vezérműtengely elkopása

- vezérműtengely törése

- tömítések elfáradása (fossa az olajat mindenhol)

- feszítőgörgők lógása, törése

- szíjszakadás

- vízpumpa beállása

- gyenge motorszerkezet miatt csapágyak, főtengely pláne, ha chippes volt valamikor

 Egymás mellé téve a 150 lovas és a 155 lovas (újabb verzió) motorok hajtókar, dugattyú, főtengely + ezek csapágyait óriási a különbség az újabb verzió javára....

Tehát a motor eléggé gyenge láncszem

 

Az automata váltónál olajcsere az előírásoknak megfelelően + chipet elfelejteni + kímélni... A futott kilométerek növekedésével - igaz ez minden dologra igaz - nő a veszélye a tönkremenetelnek. 11 éves autó lévén már a kilométerfutás és az előélet is nagyon kérdéses lehet...

 

Na meg a többlengőkaros futómű is a magyar utakon elég költséges tud lenni és elég sok drága(gyári) alkatrészből áll....

A facelift-esnél már javítottak a futóművön...

 

Nem idegesíteni akarlak, mert nem az volt a célom, csak a kérdésedre próbáltam válaszolni..... 

Előzmény: Motata (461)