Jajjajj, nehogy túldicsérj Tube! Fel éve hogy nem ültem úgy igazából hangszer előtt. A demo riffek a modul audition presetjei, gyárilag szólnak a dobozból. :) Én messze állok az ilyen színvonaltól még ezért is nem erőltetem magam pl a youtubeon sem.
A blues riffet azért sikerült lekagylózni még anno mikor a Wesselényi utcában először volt szerencsém az Emuhoz, ez nagyon megtetszett benne. :)
Annyi hibádzik a dologgal hogy egy midi csatornán szól, elvileg szekvencerrel szét lehetett volna bontani balkéz + lábbasszra, de nem tökörésztem már vele. Így pl a 888 888 888-as beállításnál kicsit csúnya az orgonapontos basszus a felső manuálon, de legalább lent is hallható milyen a sound. Hozzáteszem, kb fél órát foglalkoztam a fölvétellel, nem vittem túlzásba. :)
Ami a B4-et illeti, nem gondolom hogy túl pancserek lennének a németek a Keyboardsnál, de szegények ezzel akarták felhívni a figyelmet mennyire akkurátus a hangja egy elő B3-hoz. :) Némely dolog picit tényleg hasonló a tesztben, de az általam korábban "faporszívónak" titulált hang ami a glissando bemutatásánál hallgató, az tényleg egy zötyögő régi kávédarálóra emlékeztet sajnos. Persze ha benyomták volna a B3 falacijába a B4 vonaljelét, biztos mást mutatott volna. Hát ez van. :)
Ahogy írod, kell oda a vas-preamp bizony.
És valóban, a VB3 esetén is a full állásban "behomályosodik" a sound, nem pedig kinyílik, mint az eredetinél.
Mindenesetre én még várom azt a mennydörgő, forrtyogó, hangfalat szétbontó, dögös hangzást ami a tesztben is megszólal mikor beletúrnak úgy emberesen a B3-ba. Eszméletlen! :)