TyerCorp01 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 2331
dehogynem!
Szalagcsiszoló van itthon (6 méter hosszú) A csiszolópapír alá egy egyenes vaslemezt(1 cm vastag) rakok, ami le van síkolva, olyan gyönyörűen leszedni, mint a pinty, és nem fúj ki.

A fúrás nem tuning! A fúrás egy szükségmegoldás, ha kikoott a henger, csak azért érzi erősebbnek a "hülyegyerek" :), mert visszajön a motor kompressziója, és nem szökik el hátra belőle.
Karbicsonkot kell kireszelni oylna alakúra, mint a karbi felöl van. Egyéb tuning nem jut hirtelen eszembe, elnézést, nem tuning ez, csupán gyári állapotra visszahozás.
A Hangtompítót basztatni baromság, ki kell égetni a kipuffot.
Ha azt nem is, belül azt a 8 lyukat kapard ki, a hangtompítót égesd csak ki, az is rengeteget számít. Ha már kiput kell égetni, ajánlott a csőkönyököt is csavarhúzóval, vagy vastag dróttal kikapargatni.
Előzmény: flathead (2329)