suexID
2009.06.15
|
|
0 0
7063
|
Nem biztos, hogy ilyen téren követnünk kellene a debreceni mintát. Ott van troli, villamos, busz, szóval már az állítólag (!) nem kielégítő szolgáltatás is magasabb szinten volt, mint itt nálunk jelenleg. Kecskeméten is szükség lenne egy különálló, helyi közlekedésre szakosodó cégre, de én sokkal inkább a szegedi példát tudnám elképzelni ide. Vagyis: A jelenlegi, forgalmas közlekedési folyosókra (Irínyi út, Izsáki út, Akadémia körút) trolit és/vagy villamost kellene építeni, erre EU-s forrásokból lehetne támogatást szerezni, hiszen környezetbarát közlekedési forma. Ezeknek az üzemeltetésével egy teljesen új céget kellene megbízni. Ha ez megvan, akkor szépen, fokozatosan lehetne Volántól átvenni a helyi közlekedést, a fejesek nyilatkozataiból amúgy is az jött le idáig, hogy ez nekik csak egy felesleges teher, amolyan púp a bizonyos háton. Persze ez a hozzászólás megállná a helyét egy sci-fi topikban is, ugyanis én reális esélyt nem látok arra, hogy az elkövetkező 5-10 évben érdemi változás lenne Kecskemét helyi közlekedésében, hacsak a teljes leromlást és lassú megsemmisülést nem tekintjük érdemi változásnak. |
Előzmény: Rbatka (7062)
|
|