"A Multitronic-kal pl. végig az az érzés, hogy csúsztatja a - nem létező - fokozatokat...
Nem csak bizonyos tartományokban..."
Khm. :)
Pénztárcakímélő üzemmódban igazad lehet, van hogy enyhe gyorsításra még csökken is a fordulatszám, de az esetek többségében kis gázpedál állásnál konstans marad.
Ez valóban olyan érzés lehet, mintha csúszna a kuplung, de rá kell nézni a sebmérőre, látod hogy nő a sebesség. Mondjuk én felkészültem ennél rosszabb érzésre, amilyet a régi CVT-knél mondtak, de ahhoz képest ez abszolúte nem idegesítő.
De S fokozatban késlekedés nélkül jól húz és szigorúan kiforgatja a fokozatokat.
Legalábbis a 7 fokozatú MT-ben. :)
(remélem finoman írtam, mert még dolgoznak a motoromon. :)
Üdv.