"Évek óta jól ismerjük egymást."
-Ez így igaz!
"Tudom Rólad, hogy a vasutak apró-cseprő dolgait is nagyon jól ismered. "
-Ez így már kevésbé igaz, ne szidolozz ennyire engem,még fejembe száll a dicsőség...!A szakmám és a foglalkozásomból eredendően pusztán utánanéztem egynek-másnak,de az apró-cseprő dolgok még előttem vannak megismerésügyileg!
"Elég lenne, ha egyszer kinéznél a Magas-Tátrába, amely köztudottan "súlyosan természetvédelmi terület". Ajánlom akárcsak egyszeri megtekintésre a ZSSK 182-es vonalának fogaslécét, annak is a kenését. Vastagon tocsog a zsírban. Mindezt erősen csapadékos és védett területen. "
-Hidd el,így,hogy kissé jobban megismertem a mi fogaskerekű vasútunkat,nagyfokú kíváncsiság vezérel a társ fogasvasútak LEGALÁBB felületes megismerése iránt.Ezügyben egyébként fel fogom venni Veled az éter adta lehetőséget,némi infószerzés céljára!
"Utána javaslom a mi Fogasunk fogaslécének szemrevételezését."
-Láttam már,egészen testközelből is,gondolom elhiszed nekem! -)))
"S a különbség zongorázását. "
-Nem tudok zongorázni,ellenben a hideg malátaszörpös elbeszélgetésnek nagy híve vagyok! -)))
"Részletezzem még?"
-Engedelmeddel,ha az eggyel fentebbi pontban leírtak megvalósulnak...! -)))
"Ez is járulékosan súlyosan növeli a Fogas költségét és ha nem lenne célegyenesben a Fogas-projekt (amelyet a Fogas munkatársai szeretnek időnként torpedózgatni), akkor egy érvvel több lehetne a Fogas-üzem leállításához, hisz rengeteg befektetéssel kevés produktum. "
-Sajnos,most nem értek Veled egyet,mitöbb,a fogasos dolgozók mellett voksolnék (bár a teljes anyagrészről csak folyosói pletyka és a leghíresebb Metropol újság magas szintű oldalairól szerezten be infókat,ami NEM a Te bűnöd!!!),már csak azért is,mert azok a szakik (ismered őket!) azért küszködnek,hogy a napi szintű járműállomány valamilyen szinten meglegyen,mindezt úgy,hogy a SZENT AKÁCOS megfelelően előfűtött és klimatizált irodáiból igyekeznek mindenféle hozzáértés nélkül keresztbehúzni...! (tudnék egy-két példát,de azt NEM ITT!!!)Így pedig,gyakorlatilag a mindennapos harcolások mellett felettébb kihívás a TÉNYLEGES munka elvégzése.Arról már hadd ne említsek szót,hogy az az állapot,ami ott uralkodik (itt nem a személyi állapotokat értem,hanem az alkatrészellátás hiányát elsősorban!) nem egyik napról a másikra érte el a CÉG,hanem kitartó,hosszas és eszement "intézkedések" sorozatának következményeként alakult így!(de mondhatnám ezt a cégen belül bárhol,a lehangoltság és a pénzhiány mindenhol nagyon jól látszik,csak a fogasvasút az egyediségénél fogva feltűnőbb helyen van minden tekintetben!) .Az sem megvetendő tény,hogy én is megpróbálnék mindent megmozgatni,hogy a munkahelyemmel SENKI NE JÁTSZADOZZON!Ezzel gondolom ismét nem mondtam semmi meglepőt akár Neked,akár a többi fórumozónak!Tény,hogy a járművek idősek,tény,hogy az egyediségük miatt költségesek,tény,hogy valamit tenni kell,mert a végtelenségig semmi sem mehet,de a melósok kenyerét nem illik megdézsmálni!!!
"Mennyibe is kerül 3 kapaszkodókerék? Mert a fogasléc kenésének elhanyagolása évente vonatonként ennyit követel(ne)..."
-Erre talán a jól megfizetett "szaktanácsadó cégek" tudnának valamilyen választ adni,hiszen ők a profik,különben minek KELLENE őket fizetni (a Te pénzedből,az enyémből,a mindenkiéből...!LINKRE!!!) Én,mint melós csak azt látom,amit átélek,hál' istennek a "tudósklubba" nem járok,így eggyel kevesebb dolgom van,mindenesetre
az első elgondolások akár az alkatrészek beszerzésére,akár az ésszerűségre ott kellene,hogy eldőljenek,de azt hiszem,hogy erre még nagyon sokat kell várni,hogy hozzáértők is bekerüljenek a SZENTEK közé...!Addig marad a harc a mindennapokért...!
"És a fogaslécet nem a járműnek kell kennie, hanem a pálya gondozásával megbízott munkavállalónak. A BKV Fogaskerekű Vasútján kívül ez MINDENHOL így történik!!!"
-Azt,hogy kinek mi a dolga,vagy mi LENNE a dolga,szintén a malátaszörpös talin vitatnám meg Veled,de nem emberevő stílusban,hanem mint EMBEREK!Az,hogy máshol hogy van,a saját tájékozatlanságom miatt nem tudom,igyexem pótolni a hiányosságaimat...! -)))
Ugye,nincs harag?