Az AD-ket végrehajtották ezeken, és egyik sem a lezúzott gépek közül való.
A karbantartók amúgy szerintem nem sokat tehettek volna korábban sem, mert belső korrózió lépett fel, ami nem várható, szerintem technológia sem volt előírva az ellenőrzésre. Gyanítom, hogy ez inkább anyagtechnológiai probléma, de erről semmi konkrétumot nem olvastam, tehát találgatás.
A külső korrózió, ami akár a hosszú tengerközeli parkoltatás mellett előjöhet, más téma, ezt ellenőrizheti a karbantartó. De ennek nem volt köze az eseményekhez.
Most nincs előttem "puska", de jópárezer leszálláson túlesett első gépeknél jött elő a probléma, tehát nem arról van szó, hogy nyeklett-nyaklott a konsrukció, de a karbantaró nem figyelt oda.
Másik dolog, hogy volt egy korábbi kerékelhagyás, ami viszont zsírzási problémára lett visszavezetve. Na ilyenkor nem irigylem a karbantartót, aki aláírta :)))