piglet Creative Commons License 2009.05.28 0 0 3136
Miért ne tudnák?
Ha 4 almából egy rohadt, tudják, hogy csak 3 jó és 1 nem. A "mennyit ér" pedig viszonylagos. Az egész értékelési rendszer viszonylagos. Ezért is szeretem én jobban a mostani szöveges értékelési rendszert, ahol tudom miben jó a gyerekem, és miben lehet még fejleszteni. Az elvárásainkkal van némi probléma, amin nehéz változtatni, hiszen mi ebben nőttünk fel. Úgy gondolom, hogy elvárhatom a gyerekemtől, hogy kihozza magából a legtöbbet, amit tud, de nem várhatom el tőle, hogy jobb legyen Gizikénél vagy Pistikénél, ha erre nem képes. El kell fogadnom, hogy Gizike és Pistike tehetségesebb nála matekból, viszont ő tehetségesebb mondjuk a nyelvtanulásban. Az osztályzásos rendszer ennek egyátalán nem ad teret, sőt. Persze valamilyen formában mérni kell őket, és per pillanat nem tudok ennél jobbat én sem. Viszont az egész szisztéma megítélésével vannak gondjaim.
Előzmény: Emőke1 (3134)