piglet
2009.05.28
|
|
0 0
3136
|
Miért ne tudnák? Ha 4 almából egy rohadt, tudják, hogy csak 3 jó és 1 nem. A "mennyit ér" pedig viszonylagos. Az egész értékelési rendszer viszonylagos. Ezért is szeretem én jobban a mostani szöveges értékelési rendszert, ahol tudom miben jó a gyerekem, és miben lehet még fejleszteni. Az elvárásainkkal van némi probléma, amin nehéz változtatni, hiszen mi ebben nőttünk fel. Úgy gondolom, hogy elvárhatom a gyerekemtől, hogy kihozza magából a legtöbbet, amit tud, de nem várhatom el tőle, hogy jobb legyen Gizikénél vagy Pistikénél, ha erre nem képes. El kell fogadnom, hogy Gizike és Pistike tehetségesebb nála matekból, viszont ő tehetségesebb mondjuk a nyelvtanulásban. Az osztályzásos rendszer ennek egyátalán nem ad teret, sőt. Persze valamilyen formában mérni kell őket, és per pillanat nem tudok ennél jobbat én sem. Viszont az egész szisztéma megítélésével vannak gondjaim. |
Előzmény: Emőke1 (3134)
|
|