trikó Creative Commons License 2009.05.27 0 0 651
- Soha, sehol nem írtam én sem, hogy ezeken a gépeken nincs több gond, mint az elvárható, így ha valaki ezt írja, annak igazat adok. A típus fikázása ezzel szemben tökéletesen szakmaiatlan. Egy városi autóbusz összehasonlítása szintén az lenne egy nemzetközi távokra készült gigamegaliner busszal.

- A BKV Ikarusai rendszeresen lerohadnak, kb tudjuk-sejtjük, miért is. Ha valaki nem gyári buszokat vesz Albániába, hanem ezekből négyet, meg lesz a véleménye a kiváló európai buszgyártásról.
... És nem lesz igaza, de abban igen, hogy annak a cégnek a buszaival inkább nem tervez, aki neppertől vesz buszparkot.

- Ergo a Malévnek minimum perelnie kéne a SAS-t mert lényeges adatokat titkolt a gépek állapotáról, VAGY pichán kéne rúgja azokat, akik esetleg megfelelő műszaki megkötések nélkül kötöttek szerződést a SAS-sal DE a SAS-sal szemben való utólagos pereskedés rögtön zárójelbe kerül, mivel már az első gépnél fizetési problémák merültek fel, tehát az orczánkat befoghatjuk.
Pláne ha valaki kapott (elfogadott) zsebpénzt a bótnál, ami ebben az iparban nem ismeretlen, pláne a svédeknél ugye .... Nekem ismerős szagú a sztori sajnos. Kezd a Buffalo 707-es fejezetre emlékeztetni, de említhetném az első 3db szedett-vedett 737-est is Déri barátunk regnálása idején.
És úgy a 737-es, a 707-es és a DASH kedvelt igásló a maga kategóriájában.

A lényeg: ami gond ezekkel a gépekkel van, az EZEKKEL van, nem a típussal ÉS ha az utasok egy (meggyőződésem szerint mindezek ellenére meglehetősen szűk) hányada ezért üti a Malév fejét, akkor azoknak igaza van.
Az utasokat azzal lehetne meggyőzni, hogy a Malév szépen és baromi látványoasan visszadobná a gépeket, és szerezne helyettük másikat. Ehhez azonban felelős tulajdonos kéne, meg pénz. Ez a kettő lassan 30 éve nincs.
Előzmény: Balogh Adam Software (645)