Balogh Adam Software Creative Commons License 2009.05.26 0 0 642
OK, elnéztem valami számot, de ettől nem jobb, hanem rosszabb lesz a helyzet. Szóval 1000 Dash van, és 6000 737. Még ha mind az 1000 Q400 is lenne, akkor is hatoda. Biztosan kétszer annyiszor szállnak le, mert rövidebb utakra használják őket, mint a 737-eseket, de számolunk inkább háromszor annyival. Még így is kétszer annyi 737 leszállás van, mint Dash leszállás. Vagyis ha legalább olyan jó lenne a Dash, akkor kétszer annyi futóbecsuklásnak/szétesésnek/nem behúzódásnak/nem kinyílásnak stb. kellene lennie a 737-nél, mint a Dash-nál. De nem így van, hanem rendszeresen a Dash, azon belül is a Q400 az, amelyikkel ez előfordul. Jó, Saab is volt 1-2, de a Dash szerepel állandóan a hírekben futóproblémákkal. A SAS-nál 3 volt, lehet, hogy a karbantartás hibája, bár a skandinávok nem az a tipikus szegény vadkeleti nép. Viszont volt még Austrian futó be nem csukódás, ANA orrfutó probléma is, meg most ez a Colgan futó szétgurulás. Ausztria, Japán és az USA sem a szegény Vadkelet, ahol nincs pénz a karbantartásra. És mindenhol futóprobléma. Csak az nem veszi észre, hogy probléma van a gép futóival, aki becsukja a szemét.