Törölt nick Creative Commons License 2009.05.23 0 0 289

"A leírt példádat nem értem. Állsz lejtős parkolóhelyen P ben van a váltó. Rálépsz a fékre, beteszed D-be (nem is engedi máskülönben) elengeded a féket és gázt adsz. Nekem egy centit sem gurul el az A6-os. lehet, hogy az A4-esben nincs ilyen ? Mert nem tudok másra gondolni. "

 

D-ben nem gurul el nekem sem!! Emelkedőn sem! Egyből, visszagurulás nélkül elindul előre/felfelé...

 

R-ben van a gond! Fék elengedése után 40-50 cm-t gurul előre, mielőtt elkezd kúszni!!! Ha nagyon hirtelen gázt adok, akkor csak kb. 20 cm-t gurul előre (igaz hirtelen meg is indul hátrafelé) bár ez nagyban függ a lejtéstől... Magyarul használni kell az - elbaszott - kéziféket is....

 

A lényeg: a DSG D-ben és R-ben is tökéletes volt, ez csak D-ben.... R-ben simán nekimehetsz az előtted állónak, ha csak egy kicsit is nem figyelsz...

Előzmény: LangsamV6 (288)