Törölt nick
2009.05.23
|
|
0 0
289
|
"A leírt példádat nem értem. Állsz lejtős parkolóhelyen P ben van a váltó. Rálépsz a fékre, beteszed D-be (nem is engedi máskülönben) elengeded a féket és gázt adsz. Nekem egy centit sem gurul el az A6-os. lehet, hogy az A4-esben nincs ilyen ? Mert nem tudok másra gondolni. "
D-ben nem gurul el nekem sem!! Emelkedőn sem! Egyből, visszagurulás nélkül elindul előre/felfelé...
R-ben van a gond! Fék elengedése után 40-50 cm-t gurul előre, mielőtt elkezd kúszni!!! Ha nagyon hirtelen gázt adok, akkor csak kb. 20 cm-t gurul előre (igaz hirtelen meg is indul hátrafelé) bár ez nagyban függ a lejtéstől... Magyarul használni kell az - elbaszott - kéziféket is....
A lényeg: a DSG D-ben és R-ben is tökéletes volt, ez csak D-ben.... R-ben simán nekimehetsz az előtted állónak, ha csak egy kicsit is nem figyelsz... |
Előzmény: LangsamV6 (288)
|
|