barpi_66 Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3498
Ma sikerült beszélni a szerviz főnökével. Nem voltak nyitva, de miattam (vagy a hanyagságuk miatt) kinyitott, és megnézte az autót. Állította, hogy cseréltek az autóba olajat, és a szűrőt. Mivel többem mondtátok, hogy a diesel autókban megfesti az olajat, elhittem neki. Majd veszek, a héten újat aztán lecserélem magam. Az olajszivárgásra azt mondta, rendel tömítést és megoldjuk. A törött szervo olaj tartáj felfogatását azonnal javította, ez kb 2 órát vett igénybe, mert ahelyett, hogy adott volna egy újat, inkább hegesztette, csiszolgatta, meg kínlódott vele, mert nem bírta becsavarni a helyére. Tehát ezek úgy néz, ki rendben vannak. DE! A fütyülős hangra szerintem hülyeséget mondott. Az tuti, hogy az ékszíj adja a hangot, Ő elkezdte fújogatni valami olaj spray-el, de sok értelme nem volt. Ezeket mondta sorban: Öreg autóknál ez a hang, normális, (10 éves, szerintem ez egy BMW esetében még kamaszkor) ki van száradva az ékszíj, befújja, és majd elmúlik, ki kellene majd cserélni. Mondtam neki, akkor essen neki, hozzon egy újat tegye be, és itt se vagyok. Erre azt mondta, hogy ezzel az a baj, hogy a csere után, előjöhetnek újabb hibák. Szerintem ez volt az a pont, amikor mindketten eldöntöttük munkakapcsolatot elfeleljük egymás között. Nem vitatkoztam vele, nem érdekelt, szerintem egy ékszíjat még én is ki tudok cserélni, bár első körben feszítenék rajta. Szerintetek belefoghatok, vagy inkább vigyem másik szervizbe megcsináltatni? Hogy hétfőn mit kap az a szerelő aki az autómat csinálta azt nem tudom, de elképzelésem van. De, megérdemli!