A DSG-t nem tudtam kipróbálni rükvercben, persze előre jó volt, de nem a legjobb.
Persze ez csak egyéni vélemény, a DSG sportosabb, az MT sokoldalúbb.
"Multitronic rükvercben nem kúszik, hanem gurul, gurul előre..."
Ezt így nem értem, beteszed rükvercbe és nem adsz gázt, akkor mit csinál ?
Mert nem hiszem, hogy előre gurul. Vagy nem csinál semmit vagy kúszik hátra.
Ezt csak logikából mondom, mert már csak hétfőn ülök kocsiba persze akkor feltétlenül kipróbálom. Nekem eddig semmilyen gondom nem volt az MT rükvercével, feltűnt volna. És kerülöm a gyors váltókar rántásokat is, 1 sec-et várok gáz előtt.
Mivel új a géped műszaki hibára gondolni sem merek. De valszeg nem értettem jól, hogy mi is a gondod rükvercben az MT-vel. Pedig nagyon de nagyon érdekel. :)
"Ha kereszteződésben ki akarok ugrani, csúnyán indul és mindig csikordul a kerék..."
Eztt meg tudom erősíteni, ugyanezt tapasztaltam. Csúnyán nem indul (vagy nem tudom mit értesz alatta) de dinamikusabb kiugrásnál néha megcsikordul a kerék. Persze azonnal megfogja az elektronika meg az ember is egy picit enyhít a gázpedálon. Viszont nem emlékszem, felvillan-e valami ilyenkor a műszerfalon.
Magyarázat oldalon egyrészt azért van bőven nyomaték, és szerintem az MT váltó jellegzetességéből is adódhat a dolog, hogy kevesebb a vesztesége mint a hagyományos "olajnyomásos" automatának, ha a lánc beállt egy adott helyzetbe akkor a teljes nyomaték tisztán és azonnal szlip nélkül megjelentik a hajtásláncon, és az elektronika nem elég gyors hozzá, hogy megfogja.
Úgy emlékszem Neked 18-as kerekeid vannak, kisebb is a súly, mindezek a kisebb "aszfaltnyomás" felé hatnak, nálam 16-os a kerék, nagyobb a súly, talán ezért jelentkezik nálam csak ritkán a jelenség.
Szerintem ha egy autó nem alulmotorizált akkor induláskor mindegyiket meg lehetne csikorogtatni, bár DSG-n ezt tényleg nem próbáltam. Valszeg már nem is fogom. :)
Üdv.