525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3496

igy mindent összeadva az jön le hogy kiszedték a porlasztócsúcsokat és megbontották az adagolódat!viszont az adagoló nem kapott uj tömítést ezért szivárog belőle az olaj.

 kaptál mindenhova új résolajcsöveket mert a régit nem tudják ujra visszarakni mert el van öregedve és darabokban jön le.

az akksi azért volt lemerülve mert nem indult miután belevegősödött a rendszer a bontogatástól.

ha azt akarod hogy tiszta maradjon az olaj a csere után akkor használj motoröblítőt vagy cseréld le az olajat 2ezer kilóméterenként egymás után 3szor, 4szer.

ezután tiszta lesz addig míg időben cseréled a jó minőségű olajat.

azt ne várd hogy olyan tiszta legyen mint a benzinesé de nem lesz olyan mint a szurok.

én dieselen 7500 kilóméterenként legkésőbb cseréltem az olajat.

ez az ára a tisztaságnak.

amit ott eltört az pedig a szervóolajtartály felfogatása.

a tartálynak kutya baja csak egy tartót kell cserélni.

 

Előzmény: 525tds tuoring (3495)