igy mindent összeadva az jön le hogy kiszedték a porlasztócsúcsokat és megbontották az adagolódat!viszont az adagoló nem kapott uj tömítést ezért szivárog belőle az olaj.
kaptál mindenhova új résolajcsöveket mert a régit nem tudják ujra visszarakni mert el van öregedve és darabokban jön le.
az akksi azért volt lemerülve mert nem indult miután belevegősödött a rendszer a bontogatástól.
ha azt akarod hogy tiszta maradjon az olaj a csere után akkor használj motoröblítőt vagy cseréld le az olajat 2ezer kilóméterenként egymás után 3szor, 4szer.
ezután tiszta lesz addig míg időben cseréled a jó minőségű olajat.
azt ne várd hogy olyan tiszta legyen mint a benzinesé de nem lesz olyan mint a szurok.
én dieselen 7500 kilóméterenként legkésőbb cseréltem az olajat.
ez az ára a tisztaságnak.
amit ott eltört az pedig a szervóolajtartály felfogatása.
a tartálynak kutya baja csak egy tartót kell cserélni.