Hidd el.Megfesti.Alapból ha az olajcsere a legnagyobb körültekintéssel történik,tehát nemcsak üzemmelegre zötykölik az autót helyben,mert az hogy a vízhőfok mutatója középen áll egy dolog.Ahhoz,hogy a motorolaj is üzemi hőfokon legyen több kell.Oda bíz rendes autózás kell,mire az olajtermosztát szelepe kinyit,és kering az olaj a hűtőben is.Ha gondolod megnézed itt a képeket.
525Itt látható szerintem,mennyire lett "kimosva" a motor.S mégis 10 perc járatás után már feketés színű az olaj. =mert az olajhűtőt nem szedtem ki csövestől,és mostam el 80x=
Vegyük a te bő 250ekm-et futott mocidat.Ha keresztre feszülsz sem tudod elérni,hogy tisztább legyen.
Zweites:Ismervén a kinti szervizek munkametódusát.Kocsi bevisz,majd másnap mehetsz érte vagy hasonkó.Szóval nem fogja ott neked senkiisten rendesen fölmelegíteni a rendszert,és pepecselni-billenteni-várni a kocsid,hogy maradéktalanul kifollyon a vére.
Ami kifolyt-kifolyt míg kivette a szűrőt aztán heló.Új olaj bele és haladjon.
A kinti munkaórát nem centben mérik..