frecska Creative Commons License 2009.05.21 0 0 867

Szia soonó.

 

Lehet, hogy meglepődsz, de nekem is egy ilyen cigis (BAT-os) autóm van. 2004.07. havi 3 év után rakták le, 6 hónapot állt a Maxabónál és 2008 januárba kerűlt hozzám elvileg 85000 km-el. Kb 30 autót néztem meg elötte, de ilyen állapotút egyettsem találtam. A felhozatalba volt olyan aminek a rakterét teljessen átfényezték. Ez volt a legjobb állapotban, lehet, hogy több van benne de nem érdekel, igaz az utolsó menetlevél benne volt a kesztyűtartóban, az azerint okés. Szervízkönyv nincs hozzájuk mert a BAT-osok csak bérelték az Opeltől. A raktérbe találtam egy szalagot amin a sofőr neve és az az napi üzletek címlistája van, egy nap 15 üzletbe mentek.

Azért egy ilyen megállással kb 15 percet eltölt egy helyen, 8 órai munkaidőben ez már közel 4 óra állást jelent. Én gázkészüléket javítok és erre használom, évi 15 ezret megyek vele, eddig még nagy probléma nem volt, igaz ha kijutok az autópályára max 120 al megyek, és olyankor döbbenek le amikor a vivarók 160-al döngetnek el melettem. Én meg vagyok vele elégedve, akkor volt vagy 80 db autójuk ilyen használt 50-180000 Km ig.

Az akkori autóvásárlásom így tudnám összegezni.

 

1 - kintről behozott autót nem vennék.

2 - lelakott rakterű autót nem vennék, teherszállítás raklapozás.

3 - nem egy olyan szervízkönyvvel találkoztam ahol az összes szervíz 1 színű és    láthatóan egyszerre történt pecsételéssel van megoldva. 

 

Nekem ilyenre futotta, sajnos 5 millát sajnálok egy újra kiadni.

 

 

Előzmény: soonó (865)