ö, ha nem olvastad, miért állítod, hogy botránykönyv, shawasdy? :)
ajánlom, hogy vedd ki egy könyvtárból, vagy lehet, hogy antikváriumban meg lehet kapni, nagyon érdekes korkép a 80-as évek közepéről, főleg szakmabelinek lehet jó belelátni az akkori dolgokba!
egyébként nem botránykönyv, és hülyeségnek sem tartanám /Hu Nóz/ (bár mindenki szabadon véleményt nyilváníthat, természetesen!), elég megalapozott és forrásokra támaszkodó, nem légből kapott írás.
Jánosi Chérie (na, itt már a név felvet kérdéseket) könyve pl.sokkal szubjektívebb, naplószerű; más stílus, más kor. és kevesebb objektív háttérelemzés.:)
pl. az equipage-rendszer megszüntetésének tervére volt az ú.n. "stewardess-háború", megemlíti Cserhalmi.
ha már vélemény ("hülyeség"), szeritem, véleményem szerint, úgy gondolom stb., pocskondiázni egy géptípust, puffogni olyan szintű dolgokon, hogy merre áll a vízforraló kapcsolója - na az nem vezet semmire. de erről már írtak itt és a másik topic-ban is.
pusztán azon "f°stalicskázni", hogy "na, megint elvontatták lesérülve", az sem mutat semerre.
a valódi, fontos kérdés az, hogy máshol miért nem fordul elő ennyi hajtóműhiba pár héten belül (és egyéb problémák), van ugye néhány társaság, aki használja.
a futóműbecsuklás sem a teljes flotta összes gépén történt. stb, stb.
ezek az ésszerű kérdések, amit idáig egy cégen belülitől sem olvastam. a "fújutálomjajmérpontezaf°stalicska" mantrázása megoldást hoz?
z