Akad egy-két szerkesztő, azzal lehet fabrikálni a motorokon is - bár kétségkívül nem hibátlan. B tervnek meg ott van a "szellemes" megoldás a 2008-ból, csináltak 2 honda motort, így külön volt a Hondának és külön a Super Agurinak.
Ami még gond a modoknál, hogy az első 4 csapat mindig nagy csapat, komoly szponzorral, stb. Pl. egy 27-28-as Ferrari elég furán festene a Minardi helyén. Ezt meg lehet kerülni a 95-ös modnál úgy, hogy egyedül a csapatok látható rajtszámait módosítjuk, így lett pl. a 2008-as mod esetén az 5. csapatként vitézkedő McLaren 22-23-as rajtszámmal a pályán (11-12 helyett).
Ezt a 95-ös modnál úgy lehetne, hogy minden csapat marad a helyén, Williams, Ferrari, Benetton, stb., csak az első évben a 2D pályarajzon látható rajtszámaik lennének 95-höz igazítva - ahol ez egyáltalán kell. Ilyen nyilván a Ferrari mellett a Sauber, Ligier, stb., Aztán a 96-os szezonnál csak felül kell írni a rajtszám bmp-ket.
(Ami mondjuk még valósághű is lenne, mert pont 96-tól vették figyelembe az előző évi konstruktőri helyezéseket a korábbi hagyományos rajtszám-rendszer helyett)