4125 Creative Commons License 2009.05.07 0 0 369

A gyár szarik rá, hogy van-e elegendő zsír a gépben, a forgalmazó is szarik rá, az eladó is szarik rá.

 

Miért a vevőnek kell a végén szívni??

 

A castelgarden kaszámban volt elegendő zsír, de gyárilag adtak hozzá egy tubus zsírt is.

 

Erről Lipi jut eszembe, aki azért ad ajándék olajat a gépeihez, hogy legalább az első használatakor ne rossz olajat, vagy olaj nélkül használják a gépeket.

Így magának is jót tesz, hiszen kevesebb félbolond vásárló viszi vissza hozzá a gépet, pl. tiszta benzinnel való használattal stb....

 

Ha egy kisvállalkozó meg tudja tenni, hogy ad egy ajándék olajat a gépekhez, akkor a praktiker igazán megtehetné, hogy:

1.-átnézeti a gépet, mielött eladja.

2.-ad egy kis zsírt-olajat a gépekhez, az 1decis olaj menniybe kerülne a praktikernek? (nevetséges összeg) , vagy egy nagyon kicsi tubusos zsír?

 

Nem csodálkoznék, ha vki felgyújtaná valamelyik nagyáruházat, vagy vmi ilyesmi...

Ezért írom mindih, hogy a nagyáruházakban van ami olcsó, de csak az vegyen ott dolgokat, aki ért i hozzá és talpraesett, mert könnyen póruljárhat, persze szakkereskedések között is van pár hitvány, de még mindig jobb az arány, mint a multiknál.

 

Előzmény: bab1 (368)