A gyár szarik rá, hogy van-e elegendő zsír a gépben, a forgalmazó is szarik rá, az eladó is szarik rá.
Miért a vevőnek kell a végén szívni??
A castelgarden kaszámban volt elegendő zsír, de gyárilag adtak hozzá egy tubus zsírt is.
Erről Lipi jut eszembe, aki azért ad ajándék olajat a gépeihez, hogy legalább az első használatakor ne rossz olajat, vagy olaj nélkül használják a gépeket.
Így magának is jót tesz, hiszen kevesebb félbolond vásárló viszi vissza hozzá a gépet, pl. tiszta benzinnel való használattal stb....
Ha egy kisvállalkozó meg tudja tenni, hogy ad egy ajándék olajat a gépekhez, akkor a praktiker igazán megtehetné, hogy:
1.-átnézeti a gépet, mielött eladja.
2.-ad egy kis zsírt-olajat a gépekhez, az 1decis olaj menniybe kerülne a praktikernek? (nevetséges összeg) , vagy egy nagyon kicsi tubusos zsír?
Nem csodálkoznék, ha vki felgyújtaná valamelyik nagyáruházat, vagy vmi ilyesmi...
Ezért írom mindih, hogy a nagyáruházakban van ami olcsó, de csak az vegyen ott dolgokat, aki ért i hozzá és talpraesett, mert könnyen póruljárhat, persze szakkereskedések között is van pár hitvány, de még mindig jobb az arány, mint a multiknál.