Pedig a szerelőket a legegyszerűbb beosztani.
Nehéz ráérezni a megfelelő százalékokra a területeknél, de azért pár futam után megvan. Persze a morál nagyon fontos, ha leesik, akkor sokkal gyengébben dolgoznak.
Leírom kábé, hogy nálam hogy vannak a szerelők szétosztva, 3-as gyár, 60 ember:
- tesztelésnél setup-on 15%. Ez, ha a pilóták 100%-ban ezt csinálják, kiadja amax 10 kockát
- mivel fejlesztésre úgyse fussa, a 85% ember megmarad szerelni. Annak bele kell férnie.
Nekem most asszem 7% embert vesz el 1 kocka javítás, ha neked kétszer ilyen gyengén dolgoznak is 14%, ami ha jól számolom 6 kocka szerelését jelenti.
Nekem anno inkább az alkatrészek gyártásával volt gond, vagy pénz nem volt rá, vagy ott nem volt elég a mérnök.
Másik dolog amit írtál a gumik. Igen, nagyon fontosak. Az alapfelállás (szerintem) a soft gumi és 2 csere. De sok pályán egyszerűen nem jó, mert vagy nagyon hosszú a boxutca (hard 1 jobb), vagy nagyon kopnak a gumik, stb.
Nagyon figyelni kell, és gyűjteni az adatokat, én pl. mindig felírom milyen taktikával er meg a gép. Talán a legbiztosabb a hard 2, csak néhol az úgymond pazarlás, mert lassabb leszel, mint lehetnél. Ahol nagy esély van esőre, ott én mindig soft-ot viszek, sőt kevesebbet tankolok, készülve agykoribb cserékre, de közben legalább gyorsak vagyunk.
Na hirtelen ennyi, remélem segít! :)