HPéter1978 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4826
Vanda, emlékszer, amikor a Discoval volt ugyanez? Akkor is azt mondtuk, hogy ugyan már, azt mégis...

A cikk alapján sajnos simán belefér, hogy igaz.
A színesfém-kohászatot kegyetlenül fejbe vágta a válság, a bányák vagy leálltak, vagy raktárra termelnek. Ha a vezetőknek választani kell, hogy egy millió Ajróból fedezzék a csapat működését vagy további egy-két hónapig foglalkoztassák az bányászokat, szerintem nem kérdés, mit fognak dönteni.
A vasúttársaság bevételei pedig a bányák termékeinek szállításából jönnek.

Az olaj- és gázipart annyira nem vetette vissza a krízis, azért tudnak rendesen fizetni.


Ami érdekes, az a PT licensz tulajdonjoga, itt az írják, Johané, de én úgy tudom, a Kazah kerékpárszövetség tulajdona.

Kérdés, hogy egyáltalán hajlandók-e eladni az Astanát.
A csapat Szása Vinokurovnak készült, szerintem csak és kizárólag azért van még meg, mert ide akart visszatérni. Ha ez a szándéka még továbbra is komolyan fennáll, akkor szerintem be fogják vállalni a PT-ből való kibukást, szakítanak Johannal és csökkentett költségvetéssel, Prokonti vagy konti licensszel átvészelik a válságot, aztán ha helyreállnak a dolgok jöhet újra a PT.

Hogy a Nagyvíz túlfelén mit szeretnének és mire van pénzük, az két külön dolog.
Amikor sorozatban szűnnek meg a versenyek pénzhiány miatt, nem biztos, hogy egy ilyen nagy projektre lesz támogató.
Előzmény: Törölt nick (4824)