BMW Power
2009.04.30
|
|
0 0
3134
|
nana! mindig meg kell védenem a kis 20-ast :) "ne javítsd dobd el vegyél másikat" pedig ugyanaz mint egy 30-as csak háromnegyed annyi alkatrész kell bele :))) Ha javítani akarod keress!! Sztem ez csak az általános hozzáértést tükrözi. Fel lehet építeni azt a motort üres blokktól kezdve úgy hogy utána ismét nem kell hozzányúlni 100ezrekig. Drága nagynyomásu szivattyú sincs meg drága befecskendezők sem. Helyette van egy békés adagoló ami ráadásul magasabb nyomáson is lő mint egy kezdetleges common rail. Lehet ezt a motort szidni de én negyedik éve mindennap nyúzom 130e km óta komolyan felhúzva és egy sajáthibából következő motorgenerál óta kutya baja :) Szerintem ez minden idők legköltséghatékonyabb bmw dízel motorja, mindennapi húzós használatra a legjobb. Az "N"-es motorokban olyan apróságok történtek pl. hogy kerűlt a dugóba a dugó és a csapszeg közé bronzpersely, és egyéb ilyen apróságok amit ügye a nagyérdemü hozzértő nem lát :) Meg valahol történt egy 88-ról 90-re furatváltás általánosan mindegyik dízelben. |
Előzmény: Rumcice (3131)
|
|