xantia99 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 750
Szia!

Több dolog is van szerintem,ami akadályoz téged a sikerben. Irtad,hogy összegyülik az elégetlen anyag a béléscső alján. Szerintem kicsi az átmérője a tüzcsőnek,és mielőtt elégne az anyag,rácsapódik a tüzcsöre,és onnan lecsöpög.
Nem látom a képeken,hogy mitől lenne stabil az égés.A levegőt a fúvóka körül meg kell forgatni egy kicsit.Tudom hogy viccesnek hanzik,de a lángot ugy lehet a legkönnyebben stabilan tartani,ha egy "hurrikán" közepébe tesszük.
A tüzcsövön a legalsó furatok ugy látsztanak a képen,mintha egy kicsit el lennének deformálva.Ha igy van,akkor ezt sokkal jobban kéne,tegyél a furatba egy beleillő furószárat,és hajtsd el oldalra minnél jobban az egész alsó sort.
Tömitési bajokat is lehet látni a képeken.Ezeket meg kell oldani,mert óriási veszteségek forrásai.
Azt a kék gégecsövet felejtsd el. Amikor beindul a turbód,és már 1 bar körül kezd dolgozni,akkor a levegö amit pumpál már igen forró,100 fok feletti.Azt a müanyag csövet rögtön szétnyomja.
Menj el egy viz-gáz-boltba,ott lehet venni patentivet minden átmérőben,és a levegőt kösd be a lehetö legrövidebben.

Szerintem az a 0.55-ös fuvóka talán az alapjárat eléréséhez lenne elég.Akkor pörgött fel ugye,hogyha levetted a kenést a turbóról,igaz?
Az enyémben 7.5-ös van,és 1 bar turbónyomáson a szivattyú 12 barral nyomja.
Másképpen, a 0.55-ös fuvóka 10 bar nyomáson 1.8 litert spriccel,a 7.5-ös majdnem 30-at. Nagyobb fuvóka kéne szerintem. A 45 fok az jó,de ha 30,esetleg 15 fokos lenne,az lenne a legjobb.
Mivel szabályozod a nyomást?
Az olajrendszer milyen?

Csak csendben mondom,hogy kb fél órás munka után rá lehet tenni a turbódat arra a tüztérre,amit felkináltam.
Előzmény: kikik (749)