meszizs Creative Commons License 2009.04.25 0 0 3881
Csá!
Az enyémben még csak 1200 km van. Talán 1 éves korában lesz benne 5-6 ezer km.
Júniusban elviszem egy munkadíjmentes olajcserére. Tudom! Olcsobb lenne, ha én venném az olajat meg a szűrőt. Mindegy most még megveszem náluk, aztán utanna majd 1 év múlva, mert km nem lesz az én kocsimban, aztán az olajcserét követő egy év múlva, már 2,5 éves lesz a kocsi és itt már én fogog barkácsolni.
Eszerint:
1. Olajcsere: csak anyagdíj /olaj és olajszűrő/, levegő és pollenszűrő csere nélkül
itt kb.2000-2500 km lesz a kocsiban és 4 hónapos lesz
2. Következő olajcsere: 2009 Június + 1 év / 2010. júni./, itt már fizetnem kell: olaj,
olajszűrő, levegő és pollenszűrő.
Kb.10.000 km lesz benne és már 1 év és 4 hónapos lesz a kocsi
3. Következő olajcsere: Ezt már saját kezüleg, mert 2 éves elmúlott és a garancia is
megszünt.

Legfeljebb én fogom vezetni a szervízkőnyvet, mivel úgy tervezem, hogy legalább 15 év múlva fogom lecserélni, vagy előbb, ha a Banknak nagyobb "szüksége" lenne rá.

Tehát nem tervezek a szervízben nagyobb kiadásokat.
A vezérműszíjat meg mindenképp 3 éves korában cseréltetni fogom, de a baráti körömben fogják ezt is megcsinálni.
A szíjra ügyeljetek, mert nem csak a Km, de az idő is számít. Ismerősöm Opel Corsa-jában 300 ezer ft volt a kár, amikor elszakadt a szíj. 40.000 km volt benne, csak 5-6 éves volt a kocsi és a szíj is.

Előzmény: kiskabo (3879)