Kb egyetértünk, DE:
Az hogy ZRH-re próbálkoznak vele, az NEM a típus hibája.
Aztán Malév egy használt, majd jó sokat parkolt gépet vett át. A gépet ráadásul nem a sivatagban tárolták (bár van aki szerit a sivatag nem jó :))))))) hanem egy nyirkos, nedves apronon, ami számtalan hiba forrása tud lenni.
És hát ugye rajtunk kívül mindenki tudja jól használni. A SAS AB kifejezetten a futóroblémák miatt kivonta a SAS gépparkból, ám rendelt egy csokorral a többi vállalatainak.
Egyszerűen csak józanul kell nézni a típust, abban a szegmensben, amire való, és nem egy példányt, hanem a teljes típusállományt. ( Ilyen alapon a 767-300 is xar, mert a Malév belenyúlt egy problémás , leharcolt darabba.)
Amúgy pedig repórát tekintve többnyire a regionális gépek makkannnak meg a legggyakrabban. (Érdekes, hogy pl semmi reakciót nem kaptam a SAAB-on gyors egymásutánban történt két futóhibára. )
A másik gond az, hogy egyes olvtársak funkciójában és elvárások szintjén is keverik a luxuslimuzin szolgálatot a taxival. A két dolog nem ugyanarról szól, sem szolgáltatásban, sem eszközben. Ez minden más légitársaságnál világos.....